Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez marketingu. Obecnie reklama ma przeróżne formaty: umieszcza się ją w prasie, w internecie i w mediach społecznościowych. Ale w dalszym ciągu nie odchodzi się od bezpośredniej promocji przy pomocy ulotek czy wizytówek. Wykorzystuje się też jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni konsumenci niezmiernie lubią – reklamę poprzez gadżety reklamowe.
Gadżety reklamowe – funkcjonalny i gratisowy przedmiot
W przeciwieństwie do innych form promocji, różnego rodzaju gadżety są namacalną rzeczą, która w szeregu przypadków jest bardzo praktyczna, dlatego zostaje z nimi na dłużej. To natomiast powoduje, iż nasi przyszli współpracownicy i klienci bardzo je lubią. Ciężko wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku ołówka lub parasolki. Są to wszak rzeczy, które zawsze warto mieć przy sobie. A co istotne – taki przedmiot nic nie kosztuje! Tymczasem używając regularnie dany gadżet, klient bezustannie widzi hasło reklamowe marki, od której go otrzymał, co sprawia, że bezwiednie wydaje się mu ona bliższa.
Hurtownia odzieży reklamowej – co w swoim asortymencie?
Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod, z których korzysta się w trakcie wytwarzania gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na drewnie, tkaninie, jak i tworzywach sztucznych. Najchętniej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież reklamowa – zazwyczaj nanosi się firmowe logotypy na koszulki, a czasem także na bluzach, kurtkach czy spodniach. Ponadto można wydrukować logo na torbie na zakupy, parasolu oraz szlafroku. Jeżeli zależy nam na bardzo dużym wyborze opcji nadruku, trzeba zajrzeć na ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Za jednym razem można wtedy kupić nie tylko koszulki i pozostałą odzież z nadrukiem, ale też np. zawieszki do bagażu, torebki bądź breloki, co ułatwi przygotowanie każdej akcji promocyjnej.