Zwróć się do agencji SEO, aby skorzystać z usług fachowców.
Przedsiębiorstwa lub właściciele witryn internetowych, którzy pragną, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie działań . Nie posiadając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc każdego dnia informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – kluczowe – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, lecz nie każda firma może sobie na to pozwolić z uwagi na koszty. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet wydzielony na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w zatrudnione są tam dodatkowo eksperci od kampanii Google Ads, kreatywnego pisania, grafiki i programowania, którzy służą rzeczową pomocą w tych obszarach.
Cechy rzetelnej firmy SEO
Agencji SEO w Polsce jest bez liku. Czym kierować się w trakcie wyboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy postawić na agencję, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych kreatywnych oraz marketingowych, co roku wzrasta, co nie zawsze zapewnia należytą jakość usług. Wybierając agencję, która funkcjonuje od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona duże doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować interesujące portfolio swoich dotychczasowych klientów. Na stronach agencji SEO często dodawana jest sekcja z historią tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy wypada przeanalizować studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po danej agencji, jak również to jakie kwestie udało jej się rozwiązać oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa transparentnie: pisze o planach prac na najbliższe miesiące, ale również przekazuje raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Kolejny ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w parę minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik sumiennej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do utworzenia dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie można wyszukać na własną rękę online, jak np. informacja o prowadzonych dotychczas pracach SEO oraz o istotnych dla klienta usługach lub towarach, które chciałby wypromować.
Rozliczenie za usługi agencji SEO – jakim ofertom nie wierzyć
Z nieufnością warto podejść do agencji SEO, które sugerują rodzaj umowy z opłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie zleceniodawca płaci agencji SEO wtedy, kiedy frazy kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top5). To nadal całkiem popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć błyskawiczne rezultaty naruszając reguły ustalone przez Google. Nieustannie uaktualniany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, z tej przyczyny solidna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy potrzebne są większe nakłady finansowe, żeby wykonać szczegółowy audyt SEO, a potem wykonywać wszystkie wynikłe z niego prace. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są znacznie niższe.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]