Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Aby uzyskać pomoc fachowców z agencji PR Kraków, zajrzyj tutaj.

Działania marketingowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, producentem czy dystrybutorem. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj szukają wsparcia u agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode marki mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, ulotek, billboardów lub plakatów. Agencja marketingowa przygotuje też ciekawe, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak Instagram, Twitter czy Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, targów czy spotkań z klientami, które zwykle wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej i harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu szkoleń albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]