Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej szczegółów o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą agencję SEO? Należy kierować się podpowiedziami profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i cały czas rozwija się zasadniczo tylko za sprawą Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Rambler bądź Baidu, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, przeważnie nie jest to realne bez wsparcia speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i przygotowało krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • umiejętność szacowania czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.

Przedstawicielka Google zaznacza również, że dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą widoczne rezultaty dopiero po kilku miesiącach działań.